Jump to content
hlBot_banner_2 hlBot_banner_1 hlBot_banner_1

hlbot jak dobrze zaczac aby nie zostac od razu zbanowanym

dragorn

Recommended Posts

Tak jak wyzej w tytule.. W co musialbym jeszcze zainwestowac aby nie zostac na start zbanowanym? Glownie chodzi aby chronic wszystkie konta -powiedzmy odpale 5 kont i 1 wykryja zeby nie pociagneli wszystkich od razu ale tylko te ktore zostanie nakryte na cheatowaniu.. Jakies programy? wiem ze hlbot ma proxy i trzeba znalezc odpowienie.. Ale tak poza tym tez sa jakies hwid i vpny.. Ogolnie jestem zielony w tych tematach a chcialem sie pobawic.. Aby nie chce konczyc po 1 dniu tej zabawy ^^.

To jak nie chcesz kończyć po 1 dniu zabawy, a dopiero zaczynasz się bawić w HLBOTa to logicznym jest że nie robisz 5 kont tylko jedno bez przypałowych funkcji. 

Chcesz ogarnąć jakiś fajny config? Bez przypałów albo uzyskać jakąś pomoc?
Mogę zrobić specjalnie dla Ciebie całkiem pożyteczny config o ile pozwala na to serwer!
Pisz PW 

Pamiętaj! Nie wszędzie posiadam konta, więc prosząc o config licz się z tym, że będziesz musiał udostępnić mi jakąś postać, abym mógł go zrobić!

4 godziny temu, Cziter napisał:

To jak nie chcesz kończyć po 1 dniu zabawy, a dopiero zaczynasz się bawić w HLBOTa to logicznym jest że nie robisz 5 kont tylko jedno bez przypałowych funkcji. 

ok ale nawet powiedzmy ze zrobie 2.. 1 glowne i 1 bot..

To sobie kup VPNa z Opery na zmiane IP bo tak to jedynie to proxy

Chcesz ogarnąć jakiś fajny config? Bez przypałów albo uzyskać jakąś pomoc?
Mogę zrobić specjalnie dla Ciebie całkiem pożyteczny config o ile pozwala na to serwer!
Pisz PW 

Pamiętaj! Nie wszędzie posiadam konta, więc prosząc o config licz się z tym, że będziesz musiał udostępnić mi jakąś postać, abym mógł go zrobić!

11 godzin temu, dragorn napisał: