Szaki98 0 Posted April 10, 2023 Report Share Posted April 10, 2023 Czego dotyczy pytanie: Serweru Nerwia i możliwości bana Dodatkowe informacje: Pytanko raczej bardziej do specjalistów Na Nerwii wiem tylko tyle że banują na all konta ( czyli powiązania ) Tam jest tak chujowo że ktoś nie winny może dostać nawet bana przez kupno postaci.. A sytuacja wygląda tak że kilka kont się sprzedało już tam. Jedno konto znajomemu i wiem że jakby mnie złapali to on również dostanie bana... i niestety nie miałby nic do gadania.. Co bym musiał zmienić na swoim komputerze/w internecie by nie ryzykować faktem że jak dostanę na nowym koncie BANA to konta sprzed 2 lat równiez i znajomy.. Bo nie znam się zbytnio wiem że jak banują to leci na all konta nawet na których nie grałeś rok czasu a są sprzedane i ktoś może dostać bana grając czysto. Potem stworzyć konto możesz normalnie i grać więc nie wiem jak na co dokładnie bany lecą. POZDRAWIAM. Link to comment
Aveja4 1 Posted April 11, 2023 Report Share Posted April 11, 2023 Zmiana IP kompa oraz hw id Link to comment
Szaki98 0 Posted April 11, 2023 Author Report Share Posted April 11, 2023 14 godzin temu, Aveja4 napisał: Zmiana IP kompa oraz hw id Czyli jeśli zmienie IP kompa oraz hw id to NIE MA prawa osoba kupująca ode mnie konto dostać bana jeśli ja zostane złapany? Bo na Nerwii banują w taki sposób że : Ja np teraz Ci sprzedam konto. I zalogujesz się tylko zobaczyć czy wszystko okej. I jutro ja zacznę bocic ZŁAPIĄ mnie to lecą wszystkie moje konta + to sprzedane temu typkowi też LECI. Ale inne jego konta już nie lecą. Po dostaniu bana można od razu zrobić nowe konto i można grać. Link to comment